FAQ programu Śląska Karta Ucznia / Studenta. Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszego programu rabatowego.
FAQ: Wyrobienie karty
- Chciałbym otrzymać kartę SKUS, czy za jej wyrobienie ponoszę jakieś opłaty?
Otrzymanie Śląskiej Karty Ucznia / Studenta jest w pełni darmowe. Nie musicie Państwo ponosić żadnych opłat za wyrobienie, czy opłat wpisowych. - Chciałabym dostać kartę SKUS. Co muszę zrobić aby ją otrzymać?
Aby otrzymać kartę SKUS należy wypełnić formularz na stronie www.skus.pl (osoby formularz dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów). W formularzu należy podać wszystkie obowiązkowe dane oraz zamieścić zdjęcie/skan przodu i tyłu legitymacji szkolnej/studenckiej. - Czy aby wziąć udział w programie muszę być osobą pełnoletnią?
Uczestnictwo w programie Śląska Karta Ucznia Studenta / Możliwe jest dla wszystkich pełnoletnich osób oraz dla osób które ukończyły 16 rok życia i do zgłoszenia dołączyły pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego. - Znajomy nie ma dostępu do internetu przez co nie może wypełnić formularza zgłoszeniowego. Czy jest możliwość wyrobienia karty w inny sposób?
W takiej sytuacji znajomy może skorzystać z formularza zgłoszeniowego w wersji papierowej dostępnego w sekretariacie Górnośląskiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości im. Karola Goduli. Sekretariat mieści się w Chorzowie przy ul. Racławickiej 23 (Budynek A piętro 1, pokój 204).
FAQ: Zniżki u partnerów
- Chciałem skorzystać ze zniżki jednak na miejscu odmówiono mi jej udzielenia. Co mogę zrobić?
Z różnych przyczyn losowych może zdarzyć się sytuacja w której nasz partner odmówi udzielenia zniżki. Jako operator programu nie mamy na to pełnego wpływu. W sytuacji gdy partner programu odmówi udzielenia zniżki bardzo prosimy o kontakt z nami za pomocą formularza zgłaszania nieprawidłowości. - Zniżka która mnie interesuje nie widnieje w katalogu zniżek. Czy jest szansa na pozyskanie dla mnie takiej zniżki?
W takiej sytuacji zawsze staramy się wspomnianą zniżkę pozyskać. Wszystko jednak zależy od chęci naszego potencjalnego partnera i jego strategii promocyjnej. Należy pamiętać, że uczestnictwo w programie Śląska Karta Ucznia / Studenta jest dobrowolne nie tylko dla osób korzystających ze zniżek ale i dla osób ich udzielających.
FAQ: Użytkowanie karty
- Zgubiłem kartę lub uległa ona zniszczeniu. Co mogę zrobić?
W sytuacji utraty lub zniszczenia karty Śląska Karta Ucznia / Studenta prosimy o kontakt z nami za pomocą formularza kontaktowego. Istnieje możliwość otrzymania duplikatu karty. - Czy z karty może korzystać więcej niż jedna osoba?
Zgodnie z regulaminem użytkowania karty Śląska Karta Ucznia / Studenta, z karty może korzystać tylko i wyłącznie jej właściciel (osoba której imię i nazwisko widnieje na karcie). Ponadto dane osoby okazującej kartę powinny zgadzać się z tymi, które znajdują się na jej legitymacji szkolnej/studenckiej.