FAQ

FAQ programu Śląska Karta Ucznia / Studenta. Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszego programu rabatowego.

FAQ: Wyrobienie karty

  1. Chciałbym otrzymać kartę SKUS, czy za jej wyrobienie ponoszę jakieś opłaty?
    Otrzymanie Śląskiej Karty Ucznia / Studenta jest w pełni darmowe. Nie musicie Państwo ponosić żadnych opłat za wyrobienie, czy opłat wpisowych.
  2. Chciałabym dostać kartę SKUS. Co muszę zrobić aby ją otrzymać?
    Aby otrzymać kartę SKUS należy wypełnić formularz na stronie www.skus.pl (osoby formularz dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów). W formularzu należy podać wszystkie obowiązkowe dane oraz zamieścić zdjęcie/skan przodu i tyłu legitymacji szkolnej/studenckiej.
  3. Czy aby wziąć udział w programie muszę być osobą pełnoletnią?
    Uczestnictwo w programie Śląska Karta Ucznia Studenta / Możliwe jest dla wszystkich pełnoletnich osób oraz dla osób które ukończyły 16 rok życia i do zgłoszenia dołączyły pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego.
  4. Znajomy nie ma dostępu do internetu przez co nie może wypełnić formularza zgłoszeniowego. Czy jest możliwość wyrobienia karty w inny sposób?
    W takiej sytuacji znajomy może skorzystać z formularza zgłoszeniowego w wersji papierowej dostępnego w sekretariacie Górnośląskiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości im. Karola Goduli. Sekretariat mieści się w Chorzowie przy ul. Racławickiej 23 (Budynek A piętro 1, pokój 204).

FAQ: Zniżki u partnerów

  1. Chciałem skorzystać ze zniżki jednak na miejscu odmówiono mi jej udzielenia. Co mogę zrobić?
    Z różnych przyczyn losowych może zdarzyć się sytuacja w której nasz partner odmówi udzielenia zniżki. Jako operator programu nie mamy na to pełnego wpływu. W sytuacji gdy partner programu odmówi udzielenia zniżki bardzo prosimy o kontakt z nami za pomocą formularza zgłaszania nieprawidłowości.
  2. Zniżka która mnie interesuje nie widnieje w katalogu zniżek. Czy jest szansa na pozyskanie dla mnie takiej zniżki?
    W takiej sytuacji zawsze staramy się wspomnianą zniżkę pozyskać. Wszystko jednak zależy od chęci naszego potencjalnego partnera i jego strategii promocyjnej. Należy pamiętać, że uczestnictwo w programie Śląska Karta Ucznia / Studenta jest dobrowolne nie tylko dla osób korzystających ze zniżek ale i dla osób ich udzielających.

FAQ: Użytkowanie karty

  1. Zgubiłem kartę lub uległa ona zniszczeniu. Co mogę zrobić?
    W sytuacji utraty lub zniszczenia karty Śląska Karta Ucznia / Studenta prosimy o kontakt z nami za pomocą formularza kontaktowego. Istnieje możliwość otrzymania duplikatu karty.
  2. Czy z karty może korzystać więcej niż jedna osoba?
    Zgodnie z regulaminem użytkowania karty Śląska Karta Ucznia / Studenta, z karty może korzystać tylko i wyłącznie jej właściciel (osoba której imię i nazwisko widnieje na karcie). Ponadto dane osoby okazującej kartę powinny zgadzać się z tymi, które znajdują się na jej legitymacji szkolnej/studenckiej.